Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

1103. Πλάκα – Μοναστηράκι – Ομόνοια - Ψυρρή - Θησείο

Μισοαργία, όπως ονομάζω την ημιαργία, εχθές και ευκαιρία για νέες περιπέτειες φωτογραφικού τύπου. Η ιστορία ξεκίνησε το πρωί όταν επιβιβάστηκα στον συρμό των 06:30 του metro στο Ελληνικό. Αποβίβαση στον σταθμό της Ακρόπολης και μέσω Πλάκας στην Πλατεία Μοναστηρακίου και από εκεί Ψυρρή και άφιξη στο γραφείο στις 07:40.

Αν τις εναλλακτικές  διαδρομές προς το γραφείο μέσα από την Πλάκα και το Μοναστηράκι τις έχω σχεδόν εξαντλήσει αυτές μέσα από του Ψυρρή τώρα τις ξεκινάω. Δύσκολη η περιοχή του Ψυρρή για φωτογραφίσεις. Στενοί δρόμοι, ψηλά κτήρια, αυτοκίνητα. Το προσπαθώ, πάντως.

Από το γραφείο έφυγα στις 12:20. Διαδρομή μέσα από του Ψυρρή προς το Θησείο και από εκεί προς το Μοναστηράκι. Στο Μοναστηράκι επίσκεψη στον Μουστάκα, για να δω συσκευασίες με τουβλάκια LEGO (!), και στονΖαχαρία για CD (δίχως, τελικά, να αγοράσω κάτι). Ακολούθησε φαγητό στον Θανάση και στη συνέχεια πεζοπορία μέχρι το Σταθμό Συγγρού – Φιξ του metro.

Όταν έφτασα στην Τ47 η εφαρμογή “Pacer”, στο κινητό μου, έδειχνε ότι είχα κάψει 467 θερμίδες, είχα βαδίσει επί 2 ώρες και 26 λεπτά, είχα διανύσει 8,6 χιλιόμετρα και έχει κάνει 13.097 βήματα. Όχι και άσχημα, θα έλεγα.

Και στην πρωινή και στη μεσημεριανή διαδρομή φωτογράφιζα με την Canon Ixus 285 HS και μέχρι αυτή να με εγκαταλείψει, από μπαταρία, στην οδό Επταχάλκου, στο Θησείο. Το πλήθος των φωτογραφιών που τράβηξα έφτασε το 174.

Το δύσκολο ήταν το να γράψω, όπως το συνηθίζω, το που τράβηξα ή και τι απεικονίζεται σε κάθε φωτογραφία (πέρα, φυσικά, από την ημερομηνία και την ώρα που η κάθε μία τραβήχτηκε). Όταν τραβάς δεκάδες φωτογραφίες το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το που ακριβώς τράβηξες την κάθε μία από αυτές. Φωτογραφίζω ταμπελίτσες οδών, ανατρέχω στο Google Earth και επαναλαμβάνω τις διαδρομές μου στην οθόνη του Η/Υ μου, προσπαθώ. Δεν σημειώνω πάντοτε επιτυχίες. Το έχω πλέον πάρει απόφαση. Σε κάποιες από τις φωτογραφίες μου οι λεζάντες είναι λανθασμένες ή στο περίπου.

Δεν με ενδιαφέρει να βγάλω την τέλεια φωτογραφία. Δεν έχω βαριές καλλιτεχνικές ανησυχίες. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να απεικονίσω μια στιγμούλα της πραγματικότητας. Τη μορφή ενός κτηρίου, την κίνηση ενός δρόμου, τη ματιά και τα χρώματα ενός προσώπου. Αυτό που με γοητεύει είναι αυτό που με τη φωτογραφία έχω τελικά συλλάβει. Η δική της πραγματικότητα που στα μάτια μου αποκαλύπτεται. Τα χρώματα, η προοπτική, η απεικονισμένη λεπτομέρεια, η συγκεκριμένη σύνθεση, το όλον. Η νοσταλγία, αν το θέλετε, που κουβαλούν και η οποία όσο παλιώνουν αυξάνει.


Ακολουθούν 39 φωτογραφίες τραβηγμένες με την Ixus. Οι έντεκα από αυτές προχθεσινές και οι υπόλοιπες χθεσινές:








































Ένα κλικ μακριά ο Μιχάλης Εμιρλής τραγουδά “Να Σε Ξεχάσω Προσπαθώ” σε δικούς του στίχους και μουσική:


25/03/2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου