Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

1001. LEGO CITY 60002



Πρωινό πρωτοχρονιάς κι εγώ, εδώ στο υπόγειο της Τ47, παίζω! Κατασκευάζω το πυροσβεστικό όχημα της LEGO CITY με κωδικό 60002. Το συγκεκριμένο, από τουβλάκια συναρμολογούμενο όχημα, μου το είχαν δωρίσει τα παιδιά μου στην ονομαστική μου γιορτή. Ομολογώ ότι η διαδικασία της συναρμολόγησής του, με βάση το 73 σελίδων σχετικό φυλλάδιο, μου ήταν εξαιρετικά ευχάριστη.   

Όσο για το αναγραφόμενο στο κουτί της LEGO “5-12” κανένα πρόβλημα. Αν αυτό το “-” αντικατασταθεί με * τότε είμαστε μια χαρά μιας και το αποτέλεσμα (5*12) είναι 60! Και το συναρμολόγησα, λοιπόν, το πυροσβεστικό όχημα, και τα συνοδευτικά του, και πολύ μου άρεσε το αποτέλεσμα. Το όχημα πήρε τη θέση του στη βιβλιοθήκη του χολ και μάλιστα στο ίδιο ράφι με την μπετονιέρα της LEGO ( LEGO CITY 60018) που και πάλι μου είχαν δωρίσει τα παιδιά μου. 

Είναι φανερό ότι μια αγάπη για τα τοιαύτα την έχω. Τόσο που ήδη άρχισα να ψάχνω το επόμενο LEGO CITY που θα προσθέσω στη συλλογή μου. Ακολουθούν φωτογραφίες του πυροσβεστικού:







Ένα κλικ μακριά η Χάρις Αλεξίου τραγουδάΚαίω Εσένα:


06/01/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου