Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

0867. Απεργία

Απεργώ σήμερα διότι δεν ανέχομαι:

ο1. Αυτοί που επιλέχθηκαν απλώς και μόνο, αν δεν το έχουν αντιληφθεί, να διαχειριστούν τα κοινά να καβαλάνε το καλάμι και να νομίζουν ότι η χώρα τους ανήκει. 

02. Έναν πρωθυπουργό που κάνει λες και έπεσε χθες από τον Άρη και που συμπεριφέρεται σαν αυτός κι η φάρα του να μην έχουν καμία συμμετοχή στη διαμόρφωση της τραγικής κατάστασης στην οποία βρίσκεται η χώρα. 

03. Την ανικανότητα των κυβερνώντων που δεν μπορούν να μοιράσουν δυο γαϊδουριών άχυρα.

04. Να μου κουνάνε το δάχτυλο οι αρχιφταίχτες.

05. Τα ξετσίπωτα δημόσια πρόσωπα που ανερυθρίαστα γλύφουν εκεί που εχθές έχεζαν. 

06. Να μπορεί ο κάθε υπουργίσκος να απολύει, αδιακρίτως, χιλιάδες εργαζόμενους με το έτσι θέλω και με μία κωλοπράξη νομοθετικού, τάχα μου, περιεχομένου. 

07. Έναν πρόεδρο δημοκρατίας, με τερματισμένη σταδιοδρομία και προχωρημένη ηλικία, που υπογράφει ότι του βάλουν κάτω από τη μύτη. 

08. Να καίγονται τα χλωρά μαζί με τα ξερά. 

09. Τις ανθρωποθυσίες που τα τελευταία χρόνια γίνονται στην Ελλάδα με τη λογική, τάχα μου τάχα μου, καίμε πέντε για να γλιτώσουν δέκα ή είκοσι. 

10. Τα φασιστοειδή, όπως δεν ανέχομαι τους φασίστες και ακόμα περισσότερο. 

11. Τους υποκριτές και ηλίθιους που κόπτονται για το χαράτσι των λίγων ευρώ υπέρ της δημόσιας τηλεόρασης τη στιγμή που έχουν βυθίσει τη χώρα στο χάος. 

12. Τους εξ΄ επαγγέλματος αισιόδοξους και αποδεδειγμένα ανίκανους που παίζουν με τις ελπίδες ενός ολόκληρου λαού. 

13. Τους έλληνες πολιτικούς συλλήβδην. 

14. Να θίγουν την αξιοπρέπειά μου. 

15. Να μην υπάρχει μέλλον στη χώρα μου για τους νέους ανθρώπους. 

16. Να παρακάμπτονται διατάξεις του Συντάγματος. 

17. Να μην υπάρχει νόμος και τάξη.

Γι όλα αυτά απεργώ.

Να είσαστε όλες και όλοι καλά και να είσαστε βέβαιοι ότι όταν η αρκούδα πάει στο σπίτι του γείτονα τίποτα δεν την εμποδίζει να έρθει και στο δικό σας. . .

13/06/2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου