Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

0801. Διφορούμενος Αλοΐσιους Φλοπ


Η τελευταία εγγραφή που ανέβασα για τον Αλοΐσιους Φλοπ ήταν η 0777. Ο Αλοΐσιους Τραβάει Το Σχοινί” την 31η Αυγούστου του 2011. Η πρώτη, αν ρωτάτε, η  0374. Ο Αλοΐσιους Φλοπ Κοκκινίζει” από την 26η Σεπτεμβρίου 2007. Ανάμεσά τους χώρεσαν ακόμα σαράντα εγγραφές με το όνομα “Αλοΐσιους” στον τίτλο τους. Το έχω γράψει, θαρρώ, αρκετές φορές, ο Αλοΐσιους ήταν η εύκολη λύση. Κάθε φορά που η έμπνευση δεν περνούσε από τη γειτονιά μου ή ο διαθέσιμος χρόνος εμφανιζόταν περιορισμένος τα κείμενα του Αλοΐσιου που έχω στην κατοχή μου έδιναν τη λύση. Απλώς διάλεγα, αντέγραφα και ανέβαζα. Το ίδιο θα κάνω και τώρα. Έχω ήδη διαλέξει το τετράστιχο  που ακολουθεί: 

Στο πρόσωπό Σου
Όσα επιθύμησα
Και δεν
Θα αποκτήσω

Διφορούμενο, θα έλεγα. Είναι αυτό το “Και δεν” που δεν είμαι σίγουρος αν ακολουθεί τον επόμενο ή τον προηγούμενο στίχο. Αν ακολουθεί τον προηγούμενο ο Αλοΐσιους, στο πρόσωπο Της, θα αποκτήσει τα πάντα. Αν ακολουθεί τον επόμενο δεν θα τα αποκτήσει. Έτσι απλά. Αν κάπως γνωρίζω τον ποιητή σκέφτομαι ότι μάλλον δεν θα τα αποκτήσει. Είναι ο χαρακτήρας, και γιατί όχι και η μοίρα του, έτσι όπως αποκαλύπτεται στα γραπτά του που με οδηγεί σε ένα τέτοιο συμπέρασμα. Άτολμος, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους,  και, συνεκδοχικά ίσως, άτυχος. Το χαρτί πάνω στο οποίο γράφτηκε το τετράστιχο μοιάζει πολυκαιρισμένο, ταλαιπωρημένο. Συνεπώς ότι ήταν να γίνει θα πρέπει να έχει ήδη γίνει. . .

Να είσαστε Καλά

The Grass Roots και “Temptation Eyes”:


06/02/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου