Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

0568. Έλλειψη Θάρρους

Σήμερα απόκτησα τα “Ελληνικά Εγκλήματα” σε τόμους δύο. “Προμήθεια” κι αυτή για τις μέρες των διακοπών που όλο τις περιμένω και όλο μετατοπίζονται. Γνωρίζω. Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη. Αλλά, το δηλώνω, δεν το κάνω επίτηδες, ούτε με ευχαριστεί. Προέκυψε. Αυτό είναι όλο. Εξακολουθώ, λοιπόν, να αγοράζω βιβλία και να “κατεβάζω” μουσική, πέραν αυτής που αγοράζω ή αποκτώ ως “συνοδευτική” εντύπων, με ρυθμό οκτώ – δέκα άλμπουμ την ημέρα. Το ερώτημα είναι πότε θα προλάβω να διαβάσω τα βιβλία ή / και να ακούσω τη μουσική που έχω στην κατοχή μου. Δύσκολη η απάντηση. Το μόνο σίγουρο ότι αυτό που λείπει δεν είναι η διάθεση αλλά ο χρόνος. Ο “καθαρός” χρόνος. Έκανα τη σκέψη: “Μήπως πρέπει για ένα έτος, το 2009 καλή ώρα, να πάψω να αποκτώ καινούργια βιβλία και καινούργια μουσική;”. Σκέψη εξαιρετικά λογική και πρόσβαρη. Τα επακόλουθά της ομοίως. Εξοικονόμηση χρόνου για διάβασμα και ακρόαση μουσικής δίχως το άγχος που προσκαλεί το καινούργιο και δίχως το ανεξέλεγκτο φούσκωμα του απαιτούμενου χρόνου. Μου αρέσει που το σκέφτηκα, θα μου άρεσε να το υλοποιήσω. Όμως το βρίσκω εξαιρετικά δύσκολο. Είμαι άνθρωπος επιρρεπής στα τοιαύτα. Δύσκολα αντιστέκομαι σ’ ένα βιβλίο ή ένα δίσκο που μου κλείνει το μάτι και μου αρέσει να συχνάζω σε δισκοπωλεία και βιβλιοπωλεία. Κρατώ όμως, τη συγκεκριμένη σκέψη, ως προοπτική και ως αφετηρία για μείωση του πλήθους των τέτοιων αποκτημάτων μου. Δεν ομνύω και δεν υπόσχομαι. Απλά θα προσπαθήσω. . .


Από το άλμπουμ Arabian Moods” ακούγεται το μελωδικό “Al Bint Al Shalabiya” με τον Ron Goodwin και την ορχήστρα του.

 29/12/2008

3 σχόλια:

  1. Α ναι κάπως έτσι. Και βιβλία αδιάβαστα έχουμε ουκ ολίγα και μουσικές που δεν ξέρω αν θα προλάβω ν'ακούσω.
    Κι' εκεί που έκοβα φλέβες επειδή έχασα τις μουσικές μου βρέθηκα με 30giga και όλο αυξάνεται. Ας είναι καλά το αδέρφι μου. Η πλάκα είναι πως το κορόιδευα "μην μου φέρεις τίποτα Delilah" χαχα.
    Καλή χρονιά με ωραίες μουσικές που μας ανεβάζουνε.
    Η disco queen!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και όμως υπάρχει και άλλη λύση.
    Για ένα χρόνο, δεν κάνεις κάτι άλλο, και τον αφιερώνεις στον εαυτό σου, τα ακούσματα και τα διαβάσματα!!!!

    (πολύ καλό για να μπορεί να γίνει ε; )

    Καλή Χρόνια να έχεις.
    Χρόνια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ellinida:

    Αφτή η υπερκατανάλωση θα μας φάει! Πέραν των δίσκων, και των εξ’ αυτών mp3, έχω βρεθεί με 85 GB μουσικής και συνεχίζω ομοίως. . .
    Καλή Χρονιά Disco Queen! [Για πολλοστή φορά]

    Sotiris K. :

    Ελκυστική λίαν η πρόταση αλλά, ατυχώς, για εισοδηματίες και πλούσιους [με το μικρόβιο]. Καλή Χρονιά και σ’ εσένα αγαπητέ, να είσαι Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή