Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

0566. ΜισοΑργία / ΗμιΑργία


Μισοαργία σήμερα. Έφυγα από το γραφείο γύρω στις 11:00. Επειδή είμαι άνθρωπος που τιμά τις παραδόσεις [του] ξεκίνησα για μια βόλτα στα μαγαζιά. Στο πρόγραμμα η αναζήτηση στατικών μοντέλων αυτοκινήτων, στην κλίμακα 1:72, από το γνωστό κατάστημα της Ιπποκράτους, η αγορά ενός βιβλίου και δίσκων των Paul Mauriat, Ron Goodwin.

Ξεκίνησα με το βιβλίο. Ο φίλος που μου μίλησε γι’ αυτό, και μου κίνησε το ενδιαφέρον, μου είχε πει ότι είναι δυσεύρετο. Αποδείχτηκε ότι παραήταν. Δεν το εύρισκα πουθενά. Απευθύνθηκα στον εκδοτικό, επί της οδού Σόλωνος, οίκο. Τίποτα. Ο συγγραφέας το είχε αποσύρει. Στην ερώτησή μου για το που θα μπορούσα να το βρω μου είπαν ότι το μόνο που είχαν ήταν ο αριθμός τηλεφώνου του συγγραφέα. Τον ζήτησα, μου τον έδωσαν.

Βγήκα στη Σόλωνος. Του τηλεφώνησα. Ευγενέστατος. Κάποια διαφωνία με τον εκδοτικό οίκο, που βεβαίως δεν με αφορούσε, τον έκανε να αποσύρει το βιβλίο του από αυτόν. Προθυμοποιήθηκε να μου δωρίσει ένα από τα αντίτυπα που έχει στην κατοχή του. Κλείσαμε ένα τηλεφωνικό ραντεβού για την επόμενη εβδομάδα. Χαίρομαι γιατί θα γνωρίσω τον συγγραφέα και θα αποκτήσω και ένα αντίτυπο του βιβλίου που επιθυμώ.

Συνέχισα με το κατάστημα των στατικών μοντέλων. Δεν υπήρχε νέα παραλαβή μοντέλων στην, κύρια, κλίμακα της συλλογής μου. Βρήκα όμως μια καινούργια συλλογή μοντέλων της Maserati σε κλίμακα 1:43. Μπήκα στον πειρασμό. Η τιμή τους ήταν ελκυστικότατη. Έξι ευρώ το μοντελάκι και η κατασκευή ικανοποιητική. Όταν βγήκα από το μαγαζί κρατούσα μια πράσινη πλαστική σακούλα. Μέσα στην σακούλα αναπαυόντουσαν τέσσερις Maserati [450 S GP CUBA 1958, BORA 1971, SPYDER GT 2001, COUPECAMBIOCORSA 2002]. Σε διπλανή σακούλα αναπαυόταν μια Ferrari [330 P4], πάντα σε κλίμακα 1:43, αγορασμένη το πρωί από τον εφημεριδοπώλη μου [και από περιοδικό συνοδευόμενη]. Πέντε αυτοκίνητα, και τι αυτοκίνητα, στην κατοχή μου κι εγώ, ο ατυχής, να μετακινούμαι με λεωφορεία και metro!

Μπορούσα πλέον ν’ ασχοληθώ με τους ενορχηστρωτές μου. Δοκίμασα την τύχη μου στην στοά της Λέσχης του Δίσκου. Αποτυχία. Ωστόσο δεν έφυγα και με άδεια χέρια. Βρήκα δυο διπλά άλμπουμ του, επίσης, αγαπητού Frank Chacksfield [Globetrotting+Hawaii, Frank Chacksfield+Dinner At Eight-Thirty]. Ακολούθησαν, δυστυχώς δίχως αποτέλεσμα, επισκέψεις στα δισκοπωλεία “Ξυλούρης”, “Public” και “Virgin”. Αν συνυπολογίσουμε ότι δε βρήκα δίσκους τους και σε “Metropolis” και “Music Corner” πάει να πει ότι ζητάω, ακόμα μια φορά, τα δύσκολα.

Αυτό ήταν. Περπάτησα. Αναζήτησα. Αγόρασα. Κράτησα την παράδοση. Επέστρεψα. . .

Αφιτά.

Καλά Χριστούγεννα, τύχη αγαθή!



Ακούγεται το Χριστουγεννιάτικο, μέρες που είναι, “Petit Papa Noel (Little Father Christmas)” με την ορχήστρα του Paul Mauriat.

 24/12/2008

2 σχόλια:

  1. τύχη αγαθή!!!! :)))

    Καλά Χριστούγεννα, Αειποτε!

    πολυ μου ηρεσε η βολτα σας η παραδοσιακη και βεβαιως το ραντεβου σας..
    καθημενη πραδοσιακα στο αναμεσο της ετοιμασιας του γιορτινου τραπεζιου, σας ασπαζομαι, μερες που ειναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ πολύ και σας ομοίως ασπάζομαι. Να είσαστε όλοι Καλά. Καλή επιτυχία και αγάπη στο γιορτινό σας τραπέζι.

    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή