Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2008

0552. “Ερωτευμένη Γυναίκα”

Προχθές, ημέρα Τετάρτη. Πρωί. Βρίσκομαι σ’ έναν συρμό τρένου. Κατεύθυνση προς πλατεία Ομονοίας. Ο συρμός σταματά στον σταθμό Άγιος Νικόλαος. Επιβάτες αποβιβάζονται. Άλλοι, επιβιβάζονται. Οι πόρτες ανοιχτές. Στο χώρο, και από τα μεγάφωνα του σταθμού, ακούγεται μια μελωδία. Το φλάουτο κυριαρχεί. Την αναγνωρίζω ευθύς. “Woman In Love” ο τίτλος της. Οι πόρτες του τρένου έκλεισαν και ο συρμός αναχώρισε για τον επόμενο σταθμό.

Έμεινε η μελωδία που μόλις είχα ακούσει να ξετυλίγεται στο μυαλό μου και να, με τη σειρά της, ξετυλίγει μνήμες. Πόσο καιρό είχα να ακούσω το τραγούδι; Αναμφίβολα πολύ. Το τραγούδι που περιέχεται στο άλμπουμ “Guilty”. Όλα τα τραγούδια του άλμπουμ γραμμένα από τον κ. Barry Gibb, ερμηνεύτρια η κα. Barbra Streisant. Το είχα το άλμπουμ αυτό σε βινίλιο, “προικώο” μάλιστα, και μου άρεσε πολύ. Οι Bee Gees, επιφανές μέλος των οποίων υπήρξε ο Barry Gibb, είναι ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα και θεωρώ τα φωνητικά των τραγουδιών τους εξαιρετικά.

Το άλμπουμ το αγόρασα βεβαίως και σε CD, στις 13 Οκτωβρίου 2004, για να ακολουθήσει μία μέρα και ένα έτος μετά, στις 14 Οκτωβρίου 2005, η αγορά και της συνέχεια του. Το άλμπουμ “Guilty Pleasures” με τους ίδιους συντελεστές. Παρόμοιας ποπ αισθητικής τα δυο αυτά άλμπουμ είναι ότι πρέπει για να ευφρανθούν τα ώτα και να χαλαρώσει η ψυχή. . .


Από το “Guilty” ακούγεται η Barbra Streisant στο “Ερωτευμένη Γυναίκα”, βεβαίως.



21/11/2008

2 σχόλια:

  1. Ωραίο ήτο το άσμα και η Barbra πάντα μου ήταν ιδιαίτερα συμπαθής. Στείλτο αν έχεις κέφι.
    Και άκου το απαίσιο που συνέβη. Αναγκάστηκα να κάνω format, έσωσα τ'αρχεία μου αλλά ξέχασα τις μουσικές μου!!!
    Τις έχασα όλες:(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το άσμα πέμφθηκε, η προσφορά έγινε!

    ΚαληΗμέρα, Τύχη Αγαθή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή