Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

0544. Πως Χάνεται Ο Χρόνος

Τελικά το αποφάσισα. Κάτι τα αντίγραφα, CD και DVD, που από ένα, χρονικό, σημείο και πέρα δεν παίζουν, κάτι οι δίσκοι βινιλίου που αντικαταστάθηκαν από CD ήρθε η βάση, σε MS Access, που διατηρώ για τα των δίσκων μου και έγινε χάλια. Το αποφάσισα, λοιπόν. Την έσπασα στα τρία. Μία για τους δίσκους βινιλίου, μία τα αντίγραφα, κάθε είδους, και μια για CD και μουσικά DVD. Το πρόβλημα, αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι, βρίσκεται στη βάση των δίσκων βινιλίου τα στοιχεία της οποίας τροποποιήθηκαν για τους δίσκους που αντικαταστάθηκαν από CD, αντίγραφα ή μη. Μιλάμε για περίπου 130 περιπτώσεις δίσκων βινιλίου τα αρχικά στοιχεία των οποίων θα πρέπει να αποκατασταθούν. Ευτυχώς που υπάρχουν τα, αρχικά, χειρόγραφα τετράδια. Πρόκειται για δυο, κλασσικά, μπλε τετράδια, 200 σελίδων έκαστο, στα οποία έχω καταχωρίσει στοιχεία για κάθε ένα δίσκο βινιλίου που έχω στην κατοχή μου. Στην εικόνα της εγγραφής αυτής φαίνεται η σχετική καταχώριση για τον δίσκο “Melisa” του Enrico Macias. Μια εικόνα για την “ηλεκτρονική” μορφή των καταχωρίσεων, στην βάση MS Access που λέγαμε, μπορείτε να δείτε εδώ. Τα αγαπάω τα τετράδια αυτά. Μου θυμίζουν πράγματα και γεγονότα και δείχνουν, αν θέλετε, ακόμα και την εξέλιξη του γραφικού μου χαρακτήρα. Τα επιστράτευσα, λοιπόν, και πέρασα αρκετές ώρες του Σαββατοκύριακου διορθώνοντας καταχωρίσεις της βάσης των δίσκων βινιλίου. “Χαμένος χρόνος!” θα σκεφτούν πολλοί, και θα σηκώσουν τους ώμους. Δε θα διαφωνήσω μαζί τους. Μοιάζει να είναι. Αλλά· θα το ξαναγράψω: Καθένας με τον τρόπο του γλυκαίνει την καρδιά του.

Και ναι! Μου αρέσει να ασχολούμαι με τα τοιαύτα και πραγματικά το απολαμβάνω! 


03/11/2008

2 σχόλια:

  1. Τι καλή η μουσική, όπως πάντα άλλωστε...
    Ναι ο καθείς έχει τον τρόπο του να ξεκουράζεται, ο ένας δουλεύοντας, ο άλλος κοιμώμενος, ο τρίτος προετοιμαζόμενος για μαραθώνιο, ο άλλος σκαλίζοντας μια βιβλιοθήκη για κάποια παλιά εγγραφή....
    αλίμονο αν όλοι είμαστε ίδιοι. Πόσο βαρετά θα ήταν ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που συμφωνούμε!

    ;)

    Καλό Απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή