Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

0515. Ετών 18


Για το φόβο της Λήθης

Εικόνα 1η. Στα Αγγλικά όταν πήγαινα προκαταρκτικό (μάλλον). Στο τελευταίο θρανίο, πολύ μόνος, με την πλάτη στον τοίχο, πάντα δειλός, κοιτάζω τα πόδια μου στο ύψος των μηρών. Σκυφτός, με το μέτωπο στο θρανίο, φορώ γκρι κοντό παντελόνι. (Αρ20)

Εικόνα 2η. Σκεπασμένος ολόκληρος στο κρεβάτι μου κρατώ ένα κομμάτι μπαμπάκι στο δάκτυλό μου που έχω κόψει. Είναι βράδυ και το αίμα άργησε να σταματήσει. (Αρ20)

Εικόνα 3η. Βαδίζοντας μια ηλιόλουστη καλοκαιρινή μέρα στην οδό Ίριδος και ευρισκόμενος μπροστά από το με παλαιά όψη σπίτι των συγγενών του ιδιοκτήτου της Αναλήψεως στο αριστερό του δρόμου κατεβαίνοντας. Σκεπτόμενος τι εξέλιξη θα έχει η ζωή μου. (Τ47)

Εικόνα 4η. Το σπίτι όπως φαίνεται από την εξωτερική σιδερένια πόρτα μπαίνοντας μία νύκτα με φεγγάρι γυρνώντας από το Φροντιστήριο (περίπου 11 και 10, 11 και 15 μ.μ). (Τ47)

Εικόνα 5η. Το φεγγάρι όπως προβάλλει από τα σύννεφα μία συννεφιασμένη νύκτα γυρνώντας από το Φροντιστήριο. (Τ47)

Εικόνα 6η. Προοπτική εικόνα ενός παλαιού τύπου λεωφορείου καθώς απομακρύνεται, ενώ έχω κατεβεί, μια νύκτα γυρνώντας από το Φροντιστήριο. (Τ47)

Εικόνα 7η. Η εικόνα ενός μεγάλου στρατιωτικού μπλε επιβατικού αυτοκινήτου (Τζέϊμς) ένα πρωινό (γύρω στις 8) καθώς διακόπτεται στο μέσο από μία κολόνα. Πηγαίνοντας να δώσω (μάθημα) στις εισαγωγικές του 72-73. (Τ47)

Και οι 7 εικόνες είναι συνειδητές και επί τούτω διαλεγμένες.


Pacific Gas and Electric και Are You Ready”. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι. Ανεβάστε την ένταση του ήχου!



27/08/2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου