Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

0512. Η Ποίηση Μια Λύση




20/08/2008

5 σχόλια:

  1. Πόσο μετράει το "ομοίως!" στο (μου);

    ΚαληΗμέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρεσει
    πολυ μαλιστα
    ο τροπος σας αυτος
    με τον οποιο
    την ποιηση υπηρετειτε ενιοτε
    αν το επιρρημα δειχνει το παρελθον αλλά και το παρον

    μου αρεσει επισης η τετοια καταθεση
    σκεψεων απο παρατηρηση και γνωση εαυτου και των υπολοιπων

    καλα να πορευεστε Αειποτε!
    καλη σας ημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακριβώς όσο το "μου". Τόσο μετράει

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Orelia:

    Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Την εποχή αυτή μου είναι εντελώς απαραίτητα. . .
    Να είσαστε και να περνάτε Καλά!

    Xνούδι:

    Διπλωματική, αποδεκτή, απάντηση σε μια, άκομψη ίσως, ερώτηση.
    :)

    ΚαληΜέρα και Καλό ΠΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή