Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

0420. Βινίλιο

Μετά τα CD ήρθε η σειρά των δίσκων βινιλίου. Κάτι από τις αντιγραφές σε CD που επιχειρούσα, κάτι από κάποιους που άκουγα ή και κάποιους που προστέθηκαν είχε γίνει η δισκοθήκη άνω κάτω. Προσπαθώ από εχθές να τους επαναταξινομήσω.

Τους έβγαλα από τα τρία ράφια μιας παλιάς βιβλιοθήκης που καταλάμβαναν. Τους ντάνιασα και καθάρισα προσεκτικά τα ράφια. Άρχισα να τους τοποθετώ και πάλι. Πρώτα οι επίσημοι, οι καταχωρισμένοι. Η σειρά είναι: Ελληνικά, ξένα, κλασσική μουσική. Για τα ελληνικά ακολουθούμε τη σειρά: Μάνος Χατζιδάκις, Νίκος Ξυδάκης, Διονύσης Σαββόπουλος, τραγουδιστής, τραγουδίστρια, ντουέτο, συγκρότημα, διάφοροι (συλλογές), ορχήστρες, μουσική από τον κινηματογράφο, λοιπά. Όλα αυτά με αλφαβητική σειρά τίτλου ή ερμηνευτή αναλόγως.

Για τα ξένα η σειρά είναι: τραγουδιστής, τραγουδίστρια, ντουέτο, συγκρότημα, διάφοροι, ορχήστρες, μουσική από τον κινηματογράφο, λοιπά. Κατά αλφαβητική σειρά και πάλι και αναλόγως και ανεξάρτητα από το αν είναι στα Αγγλικά, στα Γαλλικά ή τα Ιταλικά κ.λ.π. Για την κλασσική μουσική ή κατάταξη θα γίνει κατά συνθέτη και τίτλο έργου. Και θα υπάρξουν και κάποιοι “ανένταχτοι” δίσκοι που θα αποτελέσουν μια μικρή, δική τους, κατηγορία.

Θα μείνει και ένα πλήθος 30 – 40 δίσκων που προέρχονται από την δισκοθήκη της συζύγου ή της αδελφής μου και κάποιοι ελάχιστοι που πρόκειται να μεταγραφούν σε CD και να επιστραφούν στον ιδιοκτήτη τους.

Όπως και να έχει είναι μια εργασία που με ευχαριστεί. Είχα την ευκαιρία να κρατήσω στα χέρια μου δίσκους που είχα δεκαετίες να αντικρύσω. Αναθυμήθηκα έτσι, πρόσωπα, γεγονότα, καταστάσεις. Έψαξα να βρω δίσκους “κρυμμένους” μέσα στις ντάνες για να ταξινομηθούν σωστά. Και βέβαια χρησιμοποίησα τον Η/Υ για την ταξινόμηση. Τελικά είναι πολύ δύσκολο να στηθεί και να συντηρηθεί μια σωστή βάση δεδομένων. Το διαπίστωσα και με την ευκαιρία αυτή.

Ξεκινώ σε λίγο για το υπόγειο της Τ47. Έχω εργασίες να κάνω. Και μου αρέσει!

Καλημέρα και καλό ΣαββατοΚαιΚύριακο σε όλες και όλους!


Από το εξαιρετικό Soundtrack της ταινίας “2046” ακούμε Xavier Cugat και “Siboney”.


11/01/2008

5 σχόλια:

  1. χμμ ταξινομηση παλιων δισκων.
    βουτια στο παρελθον...
    καλο σ/κ. και σε σενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xμμμ μουσικές. Κι'εγώ το ίδιο αυτές τις μέρες. Να υποθέσω ότι η μητέρα σου είναι καλύτερα;
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά το ότι σε ευχαριστούν οι μετεγγραφές δε χρειαζόταν να το γράψεις. Το ξέρουμε πολύ :)))))

    Καλή διασκέδαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εω θα σχολιασω την σημερινή .
    μουσική επιλογή σου.
    Οντως εξαιρετικό!
    Kαλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aliki:

    Οι βουτιές στο παρελθόν είναι από αυτές που επιδιώκω και απολαμβάνω. . .

    ellinida:

    Η μητέρα μου βγήκε προχθές (14/1). Είναι καλύτερα αλλά, δυστυχώς, όχι καλά. Ο αγώνας συνεχίζεται. . .

    ο δείμος του πολίτη:

    Έχω κι εγώ τις αδυναμίες μου. . .

    aqua:

    Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το κομμάτι. Πριν από λίγες μέρες είδα και την ταινία (2046) σε DVD. Σκοτεινή και ατμοσφαιρική. Χρειάζεται θαρρώ να την ξαναδώ για να μπω στο νόημα. . .


    Καλημέρα, να είσαστε και να περνάτε Καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή