Τετάρτη 27 Ιουνίου 2007

0335. Απόσπασμα Ημερολογίου

Συνηθισμένο πρόβλημα. Να ξημερώνει Τετάρτη και να μην τίποτα έχεις να “αναρτήσεις”, όπως το λένε. Και να υπάρχει καύσωνας. Ζέστη φοβερή. Να κολλάει το σώμα, να κολλάει και το μυαλό. Να θέλεις να κάθεσαι μέσα με τα κλιματιστικά και να αποφεύγεις τις μετακινήσεις. Μια χαρά τα έχουμε καταφέρει τελικά ως είδος. Ζουρλάναμε τον πλανήτη, ανακατέψαμε τις εποχές και προετοιμάσαμε ένα μέλλον ο Θεός να βάλει το χέρι του.
Καλές οι φιλοσοφίες αλλά το πρόβλημα της ανάρτησης παραμένει και ο δρόμος γεμάτος λακκούβες. Έχω στα έτοιμα ποίημα ένα “σκαναρισμένο” και χειρόγραφο. Όμως είναι “χειμωνιάτικο”, κλίματος εκτός λοιπόν, και δεν πάει. Αλλά για μια στιγμή! Έτσι διατηρούμε ημερολόγιο, κλασσικό και τετραδιογραμμένο, από το 1973; Η εύκολη λύση. Ένα απόσπασμα από αυτό και το πρόβλημα της ανάρτησης λύθηκε. Το γεγονός μάλιστα ότι έχω ήδη “μεταφέρει” σε ηλεκτρονική μορφή τις εγγραφές των ετών 1973 – 1994, και συνεχίζω, βοηθά τα μάλα [που θα έλεγε και ο γνωστός δήμαρχος Πώποτας].
Από το υλικό αυτό, λοιπόν, το ακόλουθο:

18. 27/08/91 [0855] Τετράδιο 09, Σελίδα 050
Βάλε ένα λογοκριτή στο στόμα σου και έναν ταξιθέτη στο μυαλό σου! 


Από το πρώτο άλμπουμ της Madeleine PeyrouxDreamland” [1996] ακούγεται το πρώτο τραγούδι: “Walkin' After Midnight” και είναι καλό!
Ψάχνοντας για τους στίχους διαπίστωσα ότι το τραγούδι έχει ερμηνεύσει και η Patsy Cline. Και το έχω! Τη δισκοθήκη μου δεν έχω. Την έχω στο πατρικό. Δεν το θυμάμαι το τραγούδι, να μην ψέματα λέμε [βρήκα ότι το έχω στην σε Access σχετική μου βάση ψάχνοντας]. Σε πρώτη ευκαιρία πάντως θα το ακούσω. . . 


27/06/2007

5 σχόλια:

  1. Για αυτό το κόλλημα κι εγώ ζήτησα ιστολογική άδεια μηνός. Να ξαναφορτίσω τις μπαταρίες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλή η τάξη καλή και η αναρχία, ποτέ λογοκρισία.
    H μεταξύ τάξης και αναρχίας παλεύουσα ελληνίς ζεσταίνεται και δεν λειτουργεί το τσερβέλον. Μην τις βάζετε δύσκολα. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. A, τώρα το είδα, αναρχία είπα. Ε θα μπορούσε να ήταν και αταξία :PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...Βάλε ένα λογοκριτή στο στόμα σου και έναν ταξιθέτη στο μυαλό σου!...
    Καλή η συμβουλή... επί το προκειμένω θα έλεγα ίσως και το επόμενο...
    έχε και κάποιο να σου κουνά το φύλλο φτέρης όσο εσύ παίρνεις τον υπνάκο στην αιώρα σου ;-)

    (από ότι καταλαβαίνετε είμαι σε παιχνιδιάρικη διάθεση λόγω διακοπών, εύχομαι να μη σας στεναχωρώ έτσι, καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο δείμος του πολίτη:

    Ορθώς! Καλά αποτελέσματα. . .

    ellinida:

    Περί αυτολογοκρισίας, και ουχί λογοκρισίας, ο λόγος. Το δε τσερβέλον σας το βρίσκω σε αρίστη κατάσταση!

    ViSta:

    Όλα χρειαζούμενα είναι. Χαίρομαι που έχετε καλή διάθεση.

    καλό σαβΒατοκαΙκύριΑκο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή