Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2007

0269. Νύχτα στους Δρόμους της Πόλης

Eδώ. Προσμένοντας να συμπέσουν οι επιθυμίες. Να συγκατανεύσει ο καιρός. Να γίνουν όλα πάλι μαγικά. Να αλλάξουν. Περιμένω. Μόνος. Γεμάτος ελπίδες και φως. Να συγκλίνουν οι πορείες μας. Να ανταμώσουμε. Να κοιταχτούμε στα μάτια. Να εξομολογηθούμε τα ανείπωτα. Όσα θελήσαμε. Να παραδεχτούμε. Το μοιραίο και αναπόφευκτο. Με τα μάτια μονάχα. Δεν μπορεί παρά να γίνει. Δεν έχει άλλο τρόπο η ζωή να ξεπληρώσει τις οφειλές της. Έρχεσαι στα ενύπνια. Βασανιστικά. Επίμονα. Μια, δυο, δέκα φορές. Η ύπαρξη σου με γεμίζει. Βγαίνω στους δρόμους της πόλης. Αγωνία γεμάτος σε αναζητώ. Και έρχεσαι. Με αντικρίζεις και σε αντικρίζω. Όλα έχουν κριθεί. Έχουν τελειώσει και έχουν αρχίσει. Ομονοούμε. Πλέκουμε τα χέρια. Βαδίζουμε στους νυχτωμένους δρόμους. Αλλάζουμε το πρόσωπο της πόλης. Ένα ιδιωτικό σύμπαν η ζωή μας. Εσύ κι εγώ. Εμείς κι ο κόσμος.” 


The Wonder of You”, Elvis Presley. Τι άλλο;


29/01/2007

9 σχόλια:

  1. Αυτυή η λιτότητά σου στις λέξεις είναι που τσακίζει. Μία λιτότητα που μένει κλειδωμένη στις λέξεις και ανοίγεται τόσο πλούσια στα νοήματα, ξεκλειδώνοντας ακόμη μία φορά τον αισθητικό μας κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αείποτε: !!!!
    (τι αλλο θα μπορουσα να πω; )

    Δειμο: το διακυρησσω καθημερινα στο μπλογκ μου γυρω απο τον Αειποτε. "Πολλα νοηματα με λιγες λεξεις", ο κοινος παρονομαστης ολων των εγγραφων του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ιδιωτικο συμπαν η ζωη μας...
    μου αρεσε πολυ...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρισχαριτωμένα τα λέτε καλέ μου αείποτε . Και το εννοώ , δεν υπάρχει κάτι πιό όμορφο από έναν έρωτα που μας μετατρέπει σε ποιητές .
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Να ανταμώσουμε. Να κοιταχτούμε στα μάτια. Να εξομολογηθούμε τα ανείπωτα."
    Και έκανε από το μυαλό μου να περάσει το "χαμηλώνω τα μάτια, γιατί λένε πολλά κι εμένα ποτέ δεν μου άρεσαν οι πολυλογίες"

    Ομορφες λέξεις και κάθε που τις βλέπω από άντρα, συγκινούμαι ακόμα πιο πολύ.

    Καλησπέρα. Με το ειδικό λογισμικό που την κάνει να γίνεται αισθητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όταν η ύπαρξη βασανίζεται,
    ο λόγος δεν μπορεί να υστερεί...

    υπέροχο το κείμενό σας...

    καληνύχτα σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο δείμος του πολίτη:

    Ευχαριστώ πολύ. Φοβάμαι ότι τείνω να γίνω "ανορεξικός" όσον αφορά το πλήθος των λέξεων που χρησιμοποιώ. Κι αυτό είναι αρρώστια. . .

    dralion:

    Ευχαριστώ πολύ.

    βασιλική:

    Μου αρέσει που σας άρεσε.

    ellinida:

    Υπάρχει και το αντίθετο. Ποιητές που μεταμορφώνουν μια, ισχνή, σχέση σε έρωτα.

    χνούδι:

    Ευχαριστώ πολύ. Ευχαριστώ περισσότερο για το λογισμικό που μου δωρίσατε. Λειτουργεί!

    ο δείμος του πολίτη:

    Ευχαριστώ πολύ, ακόμα μία φορά.


    Καλό απόγευμα σε όλες/όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλό, μας συγκινήσατε αγαπητέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή