Παρασκευή 21 Ιουλίου 2006

Τόποι Απουσίας [ΝΚ]

  
 
 


Κάθε τόπος που επισκέπτομαι καταλήγει να είναι ένας τόπος από τον οποίο, τελικά, απουσιάζω. Αόρατες κλωστές μας δένουν με τους τόπους που υπήρξαμε. Έστω και για λίγο, έστω και φευγαλέα. Έτσι, αθροίζονται και γίνονται οι τόποι της απουσίας μας. Απουσιάζουμε γιατί κάποτε εκεί υπήρξαμε. Ανασάναμε. Είδαμε. Ζήσαμε. Με το μυαλό επισκέπτομαι συχνά τους τόπους αυτούς. Αναλογίζομαι: “Πώς να είναι άραγε τώρα που εγώ δεν είμαι εκεί; Τι απέγινε;”. Όσο μεγαλώνω μεγαλώνει και η συλλογή μου αυτή. Και σαν συλλογή έχει τα σπάνια και τα λιγότερο σπάνια / συνηθισμένα κομμάτια της. Μάλιστα έχω και ένα κριτήριο για να κρίνω τους τόπους και τους χώρους. Μη με ρωτάτε πως προέκυψε. Προέκυψε. Τους κλειστούς χώρους, λοιπόν, τους αναλογίζομαι σε συνθήκες ηλιόλουστου Κυριακάτικου πρωινού. Τους ανοιχτούς σε συνθήκες βροχερού [όποιου] απογεύματος. Έτσι κρίνω. Έτσι αποφασίζω τι μου αρέσει και τι δεν. Διακοπές στην Ιταλία και νέοι τόποι, νέοι χώροι. Όλοι όσοι δέχτηκαν το βάρος και την ματιά μου. Από τους καινούργιους αυτούς, της απουσίας μου, τόπους και οι πιο πάνω φωτογραφίες. Για τον oldskipper και την renata που το ζήτησαν.

21/07/2006

10 σχόλια:

  1. Χμμμ γνωστά μέρη .
    Το μπαλκονάκι το πρόσεξα η άθλια ποιήτρια :)))
    Να παραγγείλω λίγη Venezia ;
    Εχω και μιά δικιά μου Βενετιά ... μισή κι'αυτή μιά και δεν αξιώθηκα να την τελειώσω .

    http://ths-ellinidas.blogspot.com/2005/11/blog-post_25.html
    Ουφ δεν ξέρω αν το έβαλα σωστά το λινκ . 21/11/05 .

    Θέλω και Ρώμη . Piazza Navona έχεις ; Εχει ένα ζαχαροπλαστείο εκεί Tre Scalini με εκπληκτικό παγωτό σοκολάτα . Είναι must ... when in Rome , do as the Romans do !
    Βάλε μου Ιταλίες να θυμηθώ !!!!
    Εχω του απιστεύτου υλικό . Βρήκα καταχωνιασμένα παλιά ημερολόγια εξ Ιταλίας . Να δω πότε θα κάτσω να γράψω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καληνύχτα κι απ' τους βόρειους τόπους. :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχουμε τετοιες φωτογραφιες στην Ελλαδα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχετε ένα πολύ όμορφο και ιδιαίτερο τρόπο να ζωντανεύετε και να αναπλάθετε εικόνες με το μυαλό...

    Προσυπογράφω την περί απουσίας παρατήρηση. Πώς να είναι αλήθεια τώρα που δεν είμαι εκεί;

    Καλησπέρες θερμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπόσχομαι όταν γυρίσω από τις διακοπές να σας σκανάρω φωτό από το γουρουνάκι και τα των εραστών λουκέτα της Φλωρεντίας και να σας τα στείλω!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή Εβδομάδα!

    ellinida: Η διεύθυνση [link] παραπέμπει σε μία εγγραφή που δεν μοιάζει και πολύ σχετική. Την Piazza Navona την επισκευφθήκαμε νύχτα και έτσι έχω λίγες φωτογραφίες [με flash] κυρίως από το συντριβάνι των πέντε ποταμών. Από Ρώμη αρκετές, πολλές "τραβηγμένες" μέσα από το πούλμαν.

    simon says: Καλημέρα [ειδική και φεύτερη] αγαπητέ!

    εργοτελίνα: Σαφώς και έχουμε! Αντίστοιχες!

    krotkaya: Ευχαριστώ Σας!

    composition doll: Θα προσμένω. Αν χαϊδέψω την φωτογραφία [του χοίρου] πιάνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ευχαριστω - καθυστερημενα λογω δουλειας.

    Η ποιοτητα των φωτογραφιων συναγωνιζεται αυτην του κειμενου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ, αείποτε! Άργησα να τις δω, αλλά πολύ μ΄άρεσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή