Τετάρτη 14 Ιουνίου 2006

Περί Ανακλάσεων [ΝΚ]

Συλλογίζομαι τις διαδοχικές της ζωής μου ανακλάσεις. Σαν σε καθρεφτάκια επάνω. Και όχι. Δεν η γωνία πρόσπτωσης προς την ανάκλασης ισούται. Τα σημεία της πορείας αλλαγής. Τα γνωστά. Και τα άγνωστα. Ό,τι σημάδεψε. Ό,τι υπογείως έδρασε. Ό,τι επιδίωξα. Ό,τι με βρήκε. Ό,τι βρήκα. Και τα άλλα. Τα μουγγά. Τα υφέρποντα. Τα συνωμωτικά. Τα συμπαντικά. Τα απρόσμενα τα ελάχιστα.
Ανακλάσεις. Πάνω σε ένα τηλεφώνημα που δεν έγινε. Ένα ραντεβού που κλείστηκε και κείνη δεν ήλθε. Πάνω σε ένα λόγο που αλλιώς ειπώθηκε και αλλιώς μεταφέρθηκε. Και άλλα που αγνοώ. Πάλι το “αν” αναδύεται. Το είπαμε. Φρικτό. Ανθρώπινη αδυναμία. Να αλλάζεις μια, και μόνη, συνιστώσα κι όλα τ’ αλλα στο πάει τους.
Ό,τι ζήτησα. Ένα σύμπαν στα μέτρα μου!

14/06/2005

10 σχόλια:

  1. Να μην αφήνεις τα Αν να αιωρούνται . Να πας να γυρέψεις τις απαντήσεις ! Πόσα χρόνια μας μένουν βρε αδελφέ !
    Καλησπέρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ένα σύμπαν στα μέτρα μας, θα ήταν αφόρητα βαρετό, νομίζω.

    Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ξεδιπλώνεται το ταλέντο, όπως όταν κοιτάς έναν πίνακα ζωγραφικής και μετά από ώρα, ανακαλύπτεις τις λεπτομέρειες.

    Ομορφο.

    Καλημέρες. Χαμογελαστές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ζητάτε και πολλά...μπορεί και να το βρείτε {το σύμπαν εννοώ)...ή ζείτε ήδη σ'αυτό...τα "άν" καλό είναι να υπάρχουν...αλλιώς θα είμασταν τελειοι(τι πλήξη!!!)...καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ellinida: Όχι. Πείσμωσα! Δεν πάω πουθενά! Θα τα αφήσω να υπάρχουν. Έτσι, για να βασανίζονται. Εξ' αλλου, δεν υποθέτω πλέον. Είναι "αν" τελικά, απαντήσεως άνευ!

    composition doll: Μα όχι! Διατί; Για σύμπαν ομιλούμε όχι για δυαράκι στο Παγκράτι! Θα το φτιάξουμε όμορφο, χαρούμενο, ζωηρό χαριτωμένο. Πλήρες ευδοκίας, ισηγορίας, ισονομίας και άλλων πολλών. Θα βγαίνουμε στο μπαλκόνι να καμαρώνουμε. θα ανασαίνουμε βαθιά. Θα είμαστε ευτυχισμένοι, κεκορεσμένοι, γαλήνιοι. Αθάνατοι θνητοί θα είμαστε. . .

    χνούδι: Τα επιθυμητά άκρως. Η συντομία. Η αντοχή σε δεύτερη και τρίτη ανάγνωση. Σας ευχαριστώ. Καλό σας, χαρούμενο απόγευμα :))

    λίνα: Με την έννοια ότι χωράω ακριβώς στον εαυτό μου ίσως και να το έχω βρει. Τα "αν", όσο τα ελέγχεις, καλά είναι.

    Καλό σε όλες Σας απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και εγώ την ίδια αντίδραση με την Composition doll είχα διαβάζοντάς την τελευταία γραμμή, αλλά η απάντησή σου με ικανοποίησε..."Αθάνατοι θνητοί θα είμαστε..."
    Tην καλησπέρα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έτσι κι αλλιώς είμαστε μικροί Θεοί. Κι όποιος δεν το νιώθει χάνει!

    Καλή γλυκιά Νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λιγάκι μαζοχιστή σας βρίσκω αγαπητέ ! Κι'εγώ τα ΑΝ έπαψα πιά να τ'αφήνω να αιωρούνται .
    Τα εκλαμβάνω ως αρνητικά και τα μετρατρέπω σε θετικά .
    Το σύμπαν μπορεί να είναι όπως το θέλουμε ... επιλέγω θετικό ... για να με χωρέσει ...
    Εμένα το τίποτα ... εμένα τα πάντα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Να αλλάζεις μια, και μόνη, συνιστώσα κι όλα τ’ αλλα στο πάει τους."

    Ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ellinida: Ίσως, τόσα χρόνια μετά, να είμαι κομματάκι. Το να εκλαμβάνεις πάντως τα ΑΝ a priori ως αρνητικά είναι ψιλοεπικίνδυνο. Χμ! Το ψιλομαστορεύετε και σεις το συμπαντάκι!

    renata: Το κάνουμε, θαρρώ, κατά κόρον. . .

    Καλό απόγευμα
    Καλό ΣαββατοΚαιΚύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή