Δευτέρα 27 Μαρτίου 2006

Λάκης για Πάντα [ΝΚ]


Εξαιρετικός καινούργιος δίσκος του κ. Λάκη Παπαδόπουλου [γνωστού και ως Λάκη με τα Ψηλά Ρεβέρ] με τίτλο “Δεν Έχω Στιγμές”. Δεκατέσσερα καλοδουλεμένα άσματα μεταξύ των οποίων ένα άτιτλο και “κρυφό” και ένα οργανικό. Ο Λάκης έχει γράψει τη μουσική σε 12 από τα 14 τραγούδια και τους στίχους σε 6 [στα άλλα οι Ηλίας Κατσούλης, Βίκυ Γεροθόδωρου (2), Μάτα Μπάλτα] ενώ δύο κομμάτια είναι διασκευασμένα από τον ίδιο. Πρόκειται για τα “Τώρα που θα Χωρίσουμε” [Γιώργος Μαλλίδης, Κωνσταντίνος Μακρής] και “Για τις Γυναίκες Ζούμε ” [Νίκος Γούναρης – Κώστας Μάνεσης].
Αθροιστικά πρόκειται για έναν θαυμάσιο, φευγάτο, δίσκο με εξαιρετική μουσική/ενορχήστρωση [με ντραμς που ακούγονται, και συνήθως θαρρώ είναι, πραγματικά!], εμπνευσμένο στίχο και . . .ερμηνεία Λάκη! Δίσκος που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα και γλυκανάλατα νοοτροπίας λίγο απ’ όλα [για να κάνουμε “σουξέ”] ακούσματα.
Αν και είναι πραγματικά δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς κάποια τραγούδια θα μπορούσα να εκφράσω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα:
- Αυτό Είναι [Λάκης]
- Γάτα [Λάκης]
- Είναι Απλό σ’ Αγαπώ [Λάκης – Βίκυ Γεροθόδωρου]
- Δεν Έχω Στιγμές [Βιτρίνες] [Λάκης]
Ιδού και οι στίχοι από το τελευταίο:

Δεν Έχω Στιγμές [Βιτρίνες]

Δε μείναν πολλοί που αγαπάω πολύ
Μα μέσα σ’ αυτούς είσαι και συ
Δε μείναν πολλοί που ζητάω πολύ
Μα μέσα σ’ αυτούς είσαι πρώτη εσύ

Δεν έχω στιγμές για κανένα στιγμές
Να ξοδέψω έχω μόνο λίγες
Αλλά μπορεί μόνο εσύ αν το θες
Να ξεχαστώ μαζί σου στις βιτρίνες
Δεν έχω στιγμές για κανένα στιγμές

Περνούν τα χρόνια και λυπάμαι
Δεν έχω πολλά καλά να θυμάμαι
Γι’ αυτό μην αργείς έλα όταν κοιμάμαι
Στον παράδεισο μαζί να πάμε

Δεν είναι πολλοί που αγαπάω πολύ
Μα μέσα σ’ αυτούς μωρό μου είσαι εσύ
Δεν είναι πολλοί που ζητάω πολύ
Μα μέσα σ’ αυτούς είσαι πρώτη εσύ

Λάκης, λοιπόν, και θα με θυμηθείτε. . .

28/03/2006

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου